dimecres, 8 d’abril del 2015

historia hiperacusia noi 26 any + comentaris altres afectats

"Vaig provar constantment a Internet a la recerca d'ajuda. Em vaig trobar amb un munt d'històries d'horror i em considerava afortunat que jo no era tan dolent com ells, sense entendre que podria molt bé acabar tan malament com ells."Aquí és una altra de les històries hiperacusia que compartim a l'orella ARO Conferència de Recerca. De vegades les persones es senten els primers símptomes lleus d'exposició al soroll, però no són conscients o informat que el soroll continu pot empitjorar ràpidament.Aquestes històries són importants per al transport de la gravetat d'una lesió al soroll. La versió completa es publicarà en breu al nostre lloc web principal a hyperacusisresearch.org.Tinc 26 anys d'edat i el 28 de febrer de 2014, la meva vida va canviar per sempre. Aquesta va ser la nit vaig començar a notar signes que vaig tenir hiperacusia. He pensat llargament sobre aquesta nit i els dies que van seguir intentant reconstruir com una cosa que en el moment semblava tan insignificant podria acabar converteixin en una condició que em manté confinats a casa i estacionària durant la major part del dia. Tots els dies s'ha convertit en una lluita constant per mantenir empitjori en més i més crònic dolor.El 28 de febrer em consideraria a estar vivint un estil de vida sense preocupacions bastant. Jo havia estat vivint pel meu compte a Califòrnia durant uns tres anys, treballant en un ambient sorollós com un servidor en un restaurant / cerveseria. M'agradaria anar a bars i espectacles sovint, i va tocar la guitarra en una banda de garatge, almenys, una vegada per setmana. Definitivament em vaig trobar a mi mateix en molts ambients sorollosos, però això és res insòlit per a algú en els seus 20 anys d'edat.Així que quan la meva orella esquerra va començar a sonar del no-res durant la meva torn al restaurant aquell dia al febrer, vaig pensar, "Hmmm, això és rar", i vaig seguir a través de la punta del sopar. Més tard aquesta nit, quan estava a la casa d'un company de treball , vaig començar a aconseguir agitat per algunes de les veus més altes i vaig començar dient-li a la gent a ser més tranquil. Però no vaig ser més lluny que això.Al matí següent, les meves orelles se sentia molt cansat i adolorit i seguien sonant. Vaig tractar d'anar a través del meu dia, com de costum, però he sentit feien mal notablement el soroll al voltant de més i no podia ignorar. Va ser llavors quan vaig saber que podria ser més greu del que pensava en un principi.En aquest punt vaig a explicar amb més detall sobre aquest dolor i els símptomes que experiment. He tinnitus bilateral que ha estat present des de llavors 28 de febrer. S'ha convertit en molts tons, però quan he sentit no són agitats sona com estàtica amb un soroll tetera de apagar-se. Es fa cada vegada més erràtic, amb més l'exposició al soroll i pot imitar els sorolls que es produeixen en realitat, com si sento una talladora de gespa prou alt i durant el temps suficient el so de la talladora de gespa es incorporar al meu tinnitus per un temps.El dolor de la meva pròpia hiperacusia es descriu millor en dues categories. Hi ha un dolor inicial d'un so, com el lladruc de gos o una botzina, que envia ones de xoc a través del meu cap. Després hi ha el dolor en silenci - el mal d'orella que es produeix després d'ocorregut l'incident soroll i perllonga indefinidament. En el moment d'aquesta història, el dolor era el mal de sensacions càlides rares però mai és constant.Amb el temps, he trobat que aquest dolor en silenci es torna més complex, amb els més contratemps i l'exposició al soroll que em trobo. Hi ha espasmes, plenitud, agulles i agulles de formigueig, entumiment, i sensacions de calor / flames. El meu sentit dret és el pitjor dels dos i sempre se sent aquestes sensacions amb més intensitat. Durant els meus millors dies, és una càlida / sensació de sacietat amb els altres símptomes que ocorren de tant en tant.Però cada vegada que tinc un revés de l'exposició al soroll, tots els símptomes s'intensifiquen. Tot és més sensible i erràtic. És difícil concentrar-se en res. Tot el que vull fer és tractar de dormir la mona. Si tens sort, és només uns dies, però aquests contratemps pot durar tant de temps (setmanes o mesos) que es torna difícil de calibrar on era abans el revés. Es podria pensar que s'hagi recuperat, però les coses no són exactament el mateix que abans.Al principi vam anar a un audiòleg sobre el meu problema, que no era tan greu com ho és ara, que acabo de dir, "Estic tenint problemes amb els sorolls més forts i les meves orelles se sent incòmode de vegades." Ella em va donar una prova d'audició i em va diagnosticar amb tinnitus i signes de hiperacusia. Ella em va dir d'esperar 4-6 setmanes, seguirà corresponent a les meves orelles i usar protectors auditius en els llocs més sorollosos però abstenir-se de sobreprotegir ells i estar en llocs que són massa tranquil. Les coses haurien de tornar a la normalitat i si no, tornar. He seguit les seves directrius, però després d'unes setmanes em vaig adonar de la meva condició empitjorava.Vaig provar constantment a Internet a la recerca d'ajuda. Em vaig trobar amb un munt d'històries d'horror i em considerava afortunat que jo no era tan dolent com ells, sense entendre que podia molt bé acabar tan malament com ells.Així que després de tornar al audiòleg i aprendre més sobre aquesta condició, pesava meves opcions. Vaig decidir que havia de tornar a casa amb els meus pares i tractar el tractament per aquí, Teràpia de Reentrenament de Tinnitus (TRT). Tot estava succeint tan ràpid. Cada setmana m'hauria de comprovar mentalment fos més i més activitats a la llista de coses que em va molestar. Veure els amics van començar a arribar a ser incòmode. Jo estava preocupat sobre de viatjar a través del país, però vaig sentir que era millor opció.Aquest vol a casa era insuportable. Després d'una setmana de repòs després del vol que vaig anar a veure el meu metge d'atenció primària (15 minuts) amb l'ajuda d'alguns medicaments d'ansietat. Aquest viatge va arrencar cap alleujament que havia guanyat des de la setmana passada. Em vaig sentir pitjor que mai. Els sorolls de l'exterior de la casa estaven ara em molesten - talladores de gespa, eines elèctriques, fins i tot avions de dalt. Em despertava amb les orelles adolorits i amb si la plenitud i la crema de sensacions com el dia vam anar. Les directrius de TRT que vaig rebre d'un expert només exacerbar les coses. Ningú semblava entendre què és exactament el que estava passant amb les meves orelles, inclòs jo. Així que vaig començar a fer el que se sentia bé per les meves orelles. Vaig començar a fer servir protecció per les orelles en tot moment i dormir tant com sigui possible.Això va ajudar, almenys fins a cert punt. Em sento millor dia a dia d'aquests i amb excepció d'alguns revessos inevitables que em posen en solcs durant setmanes a la vegada, les coses són manejables. Tracte de fer el més possible sense l'exageració d'ell amb l'esperança que puc construir una millor tolerància. Amb el temps he arribat a reconèixer millor els símptomes per saber quan per relaxar-se de veritat, però tot i així és difícil de calibrar.Jo em considero molt jove per haver de lidiar amb alguna cosa com això. Amb el coneixement que tinc de danys auditius avui, s'enfada mi pensar en tot el soroll innecessari em vaig exposar a perquè no era conscient del dany que podria causar. En pujar el volum dels auriculars per ofegar els sorolls més forts com passar l'aspiradora, com ho vaig fer durant la meva feina universitari com conserge amb el meu iPod a tot volum mentre l'aspiradora els menjadors. Per no parlar rarament portar una protecció auditiva durant la reproducció de música i mai utilitzar cap per als concerts. La retrospecció és 20/20. Tothom estima les coses en veu alta fins que no pots trobar tranquil·litat.

---------------------------------------

El meu hiperacusia i experiències so similar. Vaig desenvolupar mina a 25 també, però tinc tranquil una mica millor després d'un parell d'anys (probablement a través de resta, sort, i sent tan jove). Després, als 42, tenia un parell de setmanes de diverses exposicions al soroll fort i va tenir una important tornar important conjunt i encara no s'han recuperat (3,5 anys més tard). El lesson-- una vegada que tingui H, és aconsellable tenir molta cura amb l'exposició de soroll, ja que pot empitjorar molt. L'altra lliçó: hem d'unir-nos i recaptar fons i consciència per a la investigació H pel que podem ajudar-nos a nosaltres mateixos millor i altres no pateixin la mateixa data. Felicitacions a Bryan per a tot el que fa.--------------- Sona molt semblant al que estic experimentant! He après a viure amb ella, però la por que empitjori gradualment o fins i tot tota la nit o per mitjà d'algun desafortunat sobreexposició jo no havia previst és el pitjor per a la batalla. Per tenir aquesta terrible condició a una edat primerenca em sembla horrible !!! més enllà de les paraules.
---------
no puc reivindicació definició tenir hiperacusia només perquè no s'ha diagnosticat. Però això no vol dir res, ja que en la lectura d'aquest jove mans història, m'identifico amb les hores i hores i hores de sensació d'ardor, l'aïllament, l'evasió, ús de taps per les orelles o auriculars de reducció de soroll, acompanyat amb tinnitus bilateral, sensibilitat al soroll (especialment de percussió sorolls - llaunes de refresc d'obertura, focs artificials, petardeig), plenitud, i el dolor d'etiologia o de durada desconeguda. El meu data és el 29 de gener de 2007. Quina cosa tan horrible haver de remarcar una data com aquesta, que et canvia la vida. Jo era un músic de tota la vida i un entusiasta d'àudio. Només feia una sessió de dues hores de cinema a casa en veu alta - la gota que va fer vessar el got. La vida és molt difícil ara.última línia és molt profund, puc usar?------Aquest jove ha explicat la seva condició molt bé. És bo saber que ell és educat sobre aquest tema i ha descrit els seus símptomes amb el detall perfecte. És exactament com anava a explicar la meva hiperacusia també. Quin és el nom d'aquesta persona?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada